På Torsdag åker Drömlandgänget med Luxurygänget till Malmö för att spela skivor med självaste Andy Rourke från The Smiths! Detta sker på Babel i centrala Malmö! Det kommer bli fett! Så om ni har vägarna förbi Malmö på torsdag, tveka inte på att besöka Babel!
http://babelmalmo.se/klubb/100318#more-6880
http://www.facebook.com/event.php?eid=312395630589
----------------------------------
Om ni ändå vill höra och se Andy Rourke spela skivor och inte är i Malmö på torsdag så kan man även gå till Henriksberg(tekterassen) för en minst lika bra fest på fredagen änna!
http://www.facebook.com/event.php?eid=308403783222&index=1
Fina grejjer! Tack o hej
söndag 14 mars 2010
torsdag 11 mars 2010
LUXURY HJÄRTA DRÖMLAND = SANT
Luxury gästar Underjorden den 12 mars. Vi pimpar upp stället rejält också, såklart.Vi tar hjälp av vännerna i Drömland den här gången också.
Dessutom spelar världens bästa band My Darling YOU! live.
DJ's: Luxury-Ralle-Balle-Knäppskalle, Skuld & Lidande Soundsystem, Birk & Maja, Urang-Wu-Tang, Le Cess, Owl, Andrea Jävel, Daniel Leandersson (Skansros), Motherfucker, Dj Owl Dirty Bastard mfl
Vi öppnar redan 20:00 den här kvällen! Innan kl 22 kostar det bara 40 spänn att gå in, och efter kostar det 60 spänn. Sen är det allt det vanliga, billig bar, mayhem, ja, ni vet. Dom 50 första gästerna får en MDY-skiva alldeles gratis också! Lönar sig alltså att komma i tid, både gratis skiva och lägre inträde.
Vi har även byggt 35 nya barer i lokalen. Fräckt!
Gå på detta! Luxury och Luxury-Ralle är bland det bästa vi vet här på våran jord. MDY! är inte långt därefter!
Dessutom spelar världens bästa band My Darling YOU! live.
DJ's: Luxury-Ralle-Balle-Knäppskalle, Skuld & Lidande Soundsystem, Birk & Maja, Urang-Wu-Tang, Le Cess, Owl, Andrea Jävel, Daniel Leandersson (Skansros), Motherfucker, Dj Owl Dirty Bastard mfl
Vi öppnar redan 20:00 den här kvällen! Innan kl 22 kostar det bara 40 spänn att gå in, och efter kostar det 60 spänn. Sen är det allt det vanliga, billig bar, mayhem, ja, ni vet. Dom 50 första gästerna får en MDY-skiva alldeles gratis också! Lönar sig alltså att komma i tid, både gratis skiva och lägre inträde.
Vi har även byggt 35 nya barer i lokalen. Fräckt!
Gå på detta! Luxury och Luxury-Ralle är bland det bästa vi vet här på våran jord. MDY! är inte långt därefter!
tisdag 16 februari 2010
Drömland till Malmö!

Den 18 Mars följer vi med vårt favorit-label Luxury till Babel i Malmö!
Till klubben kommer även självaste Andy Rourke från The Smiths för att lira skivor med oss i Drömland, Rámus Sr och Heja Döden! Det kommer bli riktigt fett så alla som känner sig manade att åka till Malmö en spektakulär torsdag som denna kommer inte bli besvikna! Bärsa då!
Tack för senaste klubben 13/2!
Senaste klubben blev succé! Tack till Dj Stadtkind, Bassline Express, They Call Us Vandals och alla glada gäster som kom och bjöd på en av de bästa festerna på länge!
måndag 15 februari 2010
Pow pow!
Här kommer vi i Klubb Drömland i framtiden publicera information om våra kommande superfester!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)